O firmie
Stworzona pierwotnie do celów rozwoju i dystrybucji produktów TauRIS firma Rüter EPV-Systeme GmbH stanowi dziś efektywne, innowacyjne przedsiębiorstwo elektroniczne...
Serwis
Serwis zajmuje się naprawą gwarancyjną
i pogwarancyjną produktów TauRIS.
Jeśli chcą się Państwo z nami skontaktować, mają Państwo jakieś pytania lub sugestie prosimy o wysyłanie listu email na adres tauris.pl@gmail.com lub kontakt telefoniczny. Odpowiemy na każde Państwa pytanie.
Serwis jest do dyspozycji:
- od poniedziałku - piątku w godzinach 10:00-18:00
- w soboty w godzinach 10:00-13:00
- w niedziele i święta nieczynne
WARUNKI DOSTARCZENIA USZKODZONEGO SPRZĘTU
Uszkodzony sprzęt można dostarczyć do serwisu osobiście lub za pośrednictwem Poczty Polskiej, albo spedycją na koszt własny. W takim przypadku powinien być on zaopatrzony w opis usterki i kontakt telefoniczny oraz adres zwrotny do właściciela abyśmy mogli po wykonaniu diagnozy przekazać informacje o uszkodzeniu i kosztach naprawy. Gotowy formularz "ZLECENIA NAPRAWY" można pobrać tutaj
Proszę dołączyć do paczki kopię ostatniego wydruku z terminala obojętnie jaka lista (Kontrolna, Treningowa, Zegarowa)
TauRIS-Polska Spółka Jawna
ul. M. Konopnickiej 4
47-300 Krapkowice
tel. (77) 446 02 71,
e-mail: tauris.pl@gmail.com
TauRIS INFO
INFORMACJA
DLA UŻYTKOWNIKÓW SYSTEMU TauRIS
Okresowe badania techniczne dla wszystkich użytkowników systemu TauRIS, którzy korzystają z niego minimum 5 lat.
W zakres badania technicznego wchodzi: wymiana baterii, regulacja wyświetlacza, test płyty głównej, sprawdzanie i czyszczenie gniazd, sprawdzenie poprawności działania terminala.
Informacji udzielają przedstawiciele handlowi na terenie całego kraju i autoryzowany serwis TauRIS-Polska w Krapkowicach.